Personalo valdymo programos funkcionalumas
HCM.LT personalo valdymo programa yra modernus daugiafunkcinis darbuotojų valdymo įrankis, atitinkantis pasaulinio lygio HRMS produktus, ir pritaikytas Lietuvos rinkai bei įstatyminei bazei. Visi tarpusavyje integruoti HCM.LT moduliai gali būti naudojami kartu arba atskirai.
Personalo dokumentų automatizavimas
Visiškai visi Jums reikalingi personalo dokumentai - sutartys, priedai, įsakymai - sugeneruojami automatiškai. Dokumentų rengimo procesas sutrumpėja iki kelių sekundžių. Visi dokumentai saugomi ir lengvai atsekami. Jokių žmogiškųjų klaidų!
Personalo informacijos valdymas
Personalo informacijos valdymo programoje galite turėti visus Jums reikalingus darbuotojų duomenis ir informaciją. Analizuokite, agreguokite, grupuokite (atskirai kiekvienam darbuotojui ar darbuotojų grupei pagal kokį nors požymį), vertinkite dabartinę situaciją ar istorinį kitimą, kurkite bet kokius požymius ir valdyti prieigą prie jų. Pritaikyta rengti sudėtingas ataskaitas ir grafikus.
Elektroninės atostogos
Paprastas ir greitas užsisakymas, tvirtinimas / atmetimas, pavadavimų derinimas, grafikų generavimas, atostogų likučių skaičiavimas.
Visi darbuotojai ir vadovai lengvai pasieks atostogų planavimo programą iš bet kurios pasaulio vietos kompiuteriu, planšete ar mobiliuoju telefonu.
Teisiškai patikima - HCM.LT pateikti elektroniniai prašymai galioja taip pat kaip ir tradiciniai popieriuje pasirašyti dokumentai. Jokių klaidų ar pasimetusių dokumentų.
HCM.LT sistemos sinchronizacija su VVS
Speciali programinė įranga nuolatos lygina darbuotojų informaciją su jūsų įmonės buhalterinės apskaitos ar darbo užmokesčio sistemomis ir nedelsiant praneša apie neatitikimus.